انواع مدل گاوصندوق ایمن

یک گاوصندوق ایمن و مطمئن انتخاب بسیار مناسبی است که شما می‌توانید با توجه به نیاز و نوع کاربرد خود از آن استفاده کنید. برای همین ما تصمیم گرفتیم انواع مدل گاوصندوق ایمن و مطمئن در بازار را به شما معرفی کنیم.
گاوصندوق در دسته صنایعی است که سابقه‌ای بیش از هزاران سال دارد.
در سال‌های گذشته همانند امروز انسان‌ها نیاز داشتند تا از اشیاء و اقلام با ارزش خود نگهداری و محافظت کنند.

از همین رو به فکر ساخت یک ابزار و وسیله‌ای افتادند که مقاومت و دوام بالایی در برابر آسیب‌ها و خطرات احتمالی داشته باشد. از همین رو رفته رفته گاوصندوق‌ها به شکل امروزی در آمدند.

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان گاوصندوق بیشترین تمرکز خود را بر روی مواد ایمنی نظیر:
استفاده از قفل‌های پیشرفته، جنس بدنه فولادی، قابلیت‌هایی از جمله ضد حریق و نسوز بودن، ضد آب، ضد ضربه و سرقت.

همچنین استفاده از سنسورهای هوشمند ایمنی و امنیت این دستگاه را نسبت به قبل دوچندان کردند.

گاوصندوق وسیله‌ای فوق العاده مهم و قدرتمند برای ایمنی و محافظت از منزل و نگهداری از وسایل گران قیمت و با ارزش و دور نگه داشتن از دید سارقان است.

نکته حائز اهمیتی که در خصوص خرید گاوصندوق باید مورد توجه قرار گیرد این است که مناسب‌ترین گزینه برای شما چه نوع گاوصندوق‌هایی می‌تواند باشد.

انواع مدل گاوصندوق ایمن و مطمئن در بازار

انواع مدل گاوصندوق ایمن و مطمئن در بازار عبارتند از:

  1. بیومتریک
  2. مخفی
  3. دیجیتال
  4. کلید فضای باز
  5. گاوصندوق دست دوم

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

گاوصندوق بیومتریک یک گاوصندوق ایمن و مطمئن

1. گاوصندوق بیومتریک

یک مدل گاوصندوق ایمن و مطمئن، در بازار امروز تحت عنوان گاوصندوق‌های بیومتریک است که مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی، سیستم‌ای امنیتی است.
باتوجه به اینکه در بیشتر مدل‌های گاوصندوق از قفل‌های ترکیبی کلاسیک و صفحه کلید استفاده شده است.

لذا با توجه به اینکه هنگامی که صحبت از تکنیک‌های پیشرفته می‌شود نیاز است که امکانات و تجهیزاتی را فراهم نمودن تا این امر به سرانجام برسد.
رشد و توسعه فناوری امنتی به این معنا است که گاوصندوق‌های اثرانگشت بیومتریک فقط در فیلم‌ها نیست.

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از این محصول تولید می‌شود و به بازار عرضه می‌گردد که می‌توانید برای تضمین امنیت و محافظت از اموال و دارایی‌های ارزشمند خود از بهره ببرید.

خوب است بدانید که تمامی گاوصندوق‌ها از امنیت و اطمینان یکسانی برخوردار نیستند بلکه آن‌ها رتبه‌بندی می‌شوند.

بعضی از آن‌ها راحت‌تر از سایر محصولات دیگر قابل دسترسی هستند. با توجه به اینکه مدل‌هایی که از لحاظ امنیتی دارای ارزش فوق العاده بالایی هستند با سیستم قفل پیچیده و ترکیبی ارائه می‌شوند.

این مسئله به خصوص برای زمان‌هایی که نیاز به بالاترین میزان امنیت و نگهداری کامل است بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.
در خصوص گاوصندوق‌های اثر انگشتی بیومتریک، روند قابل برنامه ریزی است.

به عبارتی می‌توان گفت که صرفا صاحب گاوصندوق که اثر انگشت آن را اسکن کرده و در حافظه خودش دارد را می‌تواند شناسایی کند و تنها درب گاوصندوق با قرار دادن اثر انگشت صاحب دستگاه باز خواهد شد.
در غیر این صورت آژیر هشدار به صدا در خواهد آمد و صاحب گاوصندوق از به خطر افتادن رفتن اموال خود مطلع می‌کند.

گاوصندوق مخفی یک گاوصندوق ایمن و مطمئن

2. گاوصندوق مخفی

گاوصندوق‌های مخفی یک نمونه از انواع مدل گاوصندوق ایمن در بازار هستند.
شما با خرید یک مدل گاوصندوق خانگی مناسب می‌توانید آن را در داخل کمد دیواری، کابینت، زیرزمین یا هر مکان دیگری نصب کنید و از دید سایر افراد در امان بماند.

یکی از مدل‌های گاوصندوق‌های مخفی که البته محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد دارد گاوصندوق‌های دیواری است که بر روی دیوار نصب می‌شوند.
معمولا اغلب گاوصندوق‌های مخفی دارای تمامی ویژگی‌ها و شاخص‌های یک صندوق امنیتی را دارند که شما از یک سیستم ایمنی خوب انتظار دارید.

در واقع بیشتر گاوصندوق‌های مخفی مجهز به قفل‌های پیشرفته، دیواره‌های فولادی ضخیم و غیر قابل نفوذ هستند. همچنین با مخفی کردن آن‌ها دسترسی دشوارتر خواهد بود.

گاوصندوق‌های دیواری را می‌توان پشت قاب عکس، تابلوها مخفی کرد.
همچنین مدل‌های زیر زمینی را می‌توانید زیر پارکت، فرش یا زیر سرامیک کف، در راه پله‌ها مخفی کنید.
به گاوصندوق‌های دیواری، گاوصندوق‌های امنیت بالا گفته می‌شود.

با توجه به اینکه بیشتر تولیدکنندگان اقدام به سفارش‌سازی این محصول می‌کنند تا براساس نیاز و خواسته خود مصرف کنندگان اقدام به تولید و ساخت این صندوق‌ها کنند.
از مهم‌ترین مواردی که منجر به افزایش امنیت گاوصندوق‌ می‌شود این است که مجهز به پیشرفته‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین قفل‌ها بوده است که با ترکیب شدن چندین روش قفل ترکیبی ارائه می‌شوند.
بیشتر آن‌ها شامل سیستم اثر انگشتی یا بیومتریک، صفحه کلید و رمز گردشی می‌باشند که بالاترین میزان امنیت را برای صاحب گاوصندوق به ارمغان می‌آورد.

3. گاوصندوق دیجیتال

این مدل محصول دارای یک صفحه نمایشگر است که به صورت دیجیتالی رمز را می‌خواند.
سپس شما به راحتی می‌توانید اسناد و مدارک، وجوه نقدی، سکه و طلای خود را داخل آن نگهداری کنید و اطمینان یابید که از اموال و دارایی‌های شما به خوبی محافظت می‌شود.

البته باید بدانید که گاوصندوق‌های دیجیتالی این توانایی را دارند که تا دمای 125 درجه فارنهایت دوام بیاورند.
از همین رو اگر به دنبال ویژگی‌های نسوز بودن گاوصندوق هستید نیاز است که از رتبه‌بندی نسوز بودن صندوق اطلاعاتی کسب کنید تا به خوبی متوجه شوید که دستگاه تا چه دمایی در برابر حرارت مقاومت دارد.

نکات مطرح شده تنها بخشی از روش‌های انتقال امنیت و بالا بردن آن در موارد خاص است.

گاوصندوق دست دوم

4. گاوصندوق‌های کلید فضای باز

برخی از مواقع اتفاق می‌افتد که افراد ناشناسی به منزل شما رفت و آمد داشته باشند.
به ویژه زمان‌هایی که شما در منزل نیستید یا مسافرت می‌روید از آشنایان، دوستان خود یا همسایه تقاضا می‌کنید که به منزل شما سرکشی کنند.

برای این منظور کلیدها را در مکان‌هایی مثل زیر گلدان، داخل باغچه، زیر سنگ، زیر پادری یا زیر جاکفشی قرار دهید هر چند که هیچ کدام از آن‌ها ایمن نیست.

گاوصندوق کلید فضای باز یک روش با ایمنی بالا است. با نصب این دستگاه در کنار درب یا دیوار ورودی می‌توانید کلیدهای منزل را داخل آن قرار دهید و برای دسترسی به افراد تنها رمز آن را بدهید.
این روش هم برای شما و هم برای دوستان خود دردسرساز نیست یا اینکه می‌توانید گاوصندوق را در یک جای امن دور از دید سایرین مخفی کنید.

5. گاوصندوق دست دوم

با توجه به اینکه گاوصندوق‌های بیومتریک بسیار مناسب و از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار می‌باشند.
معمولا هزینه خرید این نوع از گاوصندوق‌ها بسیار بالا است.

گاوصندوق‌هایی که از امنیت و ایمنی بسیار بالایی برخوردار می‌باشند.

به عنوان یک سرمایه‌گذاری خوب و مطمئن می‌توانید از آن‌ها در حفظ و نگهداری از اموال و دارایی‌های خود بهره ببرید. یکی از انواع محصولاتی که شما می‌تواند امنیت دارایی‌های شما را تضمین کنند خرید گاوصندوق‌های دست دوم است.

البته بعد از خرید این محصول بایستی حتما قفل و رمز آن را تغییر دهید. گاوصندوق‌های دست دوم ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که شبیه به نمونه‌های آکبند در بازار می‌باشند.

این محصول برای افرادی که توان مالی چندانی برای خرید گاوصندوق نو ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

در صورتی که برای خرید گاوصندوق دست دوم مردد هستید. بهتر است پیش از هر اقدامی از افراد حرفه‌ای و متخصص در این حوزه اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید تصمیم بهتری در این باره بگیرید، همچنین می‌توانید نکات خرید گاوصندوق دست دوم را مطالعه کنید.
تمامی مدل‌های گاوصندوق به منظور نگهداری و محافظت از اقلام و اشیایی با ارزش است. با توجه به تنوع و گوناگونی این محصول با شناخت هر کدام از این صندوق‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *